04 november 2007

Kvällslista

Hittade en liten lista hos Anna som jag tänkte kunde funka som kvällsnöje.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?

Fy satan vilken skata

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
0 kronor

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest!

4. Favoritplanet?
Min planet

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Emma

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Say it right

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Mammas Hard Rock Café t-shirt

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Jag är en enda stor etikett

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Nada shoes på mig

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Gillar mörker

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Dansade så klart. Det var ju fest:)

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
okej

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Runt hörnet. På Linnégatan

14. Vilket uttryck använder du mest?
Fantastiskt!

15. Till vem sa du "jag älskar dig" till senast?
Förmodligen Windsor, mannen i mitt liv

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
ja samma som ovan. Men nu kom mammas katt också.

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
alkohol

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
3. Från 2001 tror jag

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Jag gillar den jag är i nu. Men ibland längtar jag tillbaka till moppeåldern

20. Din värsta fiende?
socker

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Mammas dator så det är rosa blomblad

22. Vad var det senaste du sa till någon?
Har du ätit? Till Windsor

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Show me the money!

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Inte vad jag kan komma på

25. Senaste låten du lyssnade på?
Minns inte. Men de körde en lugn låt som sista på festen igår.

26. Senast inköpet?
fralla, brie och juice. Igår impulsshoppade jag en massa kläder för att ha på festen.

27. I ditt senaste sms skrev du?
Inte imorgon. Men gärna tisdag.

Inga kommentarer: