05 april 2009

Dagens I-landsproblem

När man går på bio är ju godis obligatoriskt. Det är ju trots allt en av de största anledningarna till att man går. Eftersom det är helt okej att vräka i sig ohämmade mängder socker.

Idag var jag på bio. Jag var sjukt sugen på snusklubbor. Så jag laddade upp med ett gäng, läs påse. Vad händer med första klubban? Jo, den lossnar från pinnen så fort jag stoppat den i munnen. Men hallå!! Vad är det för kass skit. Jag var ju sugen på klubba för att en klubba är en klubba. Istället satt jag där men en helt vanlig godis i munnen. Inte bra.

2 kommentarer:

Lina sa...

Om jag hade varit dunken hade jag sagt "viiiisa pattarna får du klubba".

Men nu är jag ju inte det så då säger jag: Reklamera. Visa dom jävlarna att det inte är ok med klubbor som förvandlas till vanligt godis.

Julia sa...

Åpen som jag är åt jag ju upp dom ändå och kastade pinnarna. Annars hade jag helt klart reklamerat.