24 november 2005

Fullspäckat

Inte har jag hunnit få något gjort idag heller. Skola på förmiddagen och sedan jobb till nio. Eller ja, jag har ju fått in vinterdäcken i bilen åtmindstonde. Men helst av allt hade jag velat gå på stan och planera vad jag ska köpa imorgon när jag får pengar. Men icket!

Nu när jag är hemma har jag åtminstonde lyckats sitta på Tradera en stund och kolla efter ett par coola vintage stövlar. Men hur kul är det när jag har storlek 40? Inte speciellt kan jag berätta. Det finns ju mycket snyggare stövlar till mindre fötter. Och dessutom var skor mycket mindre i storlek förr så det är ju inte ens säkert att en 40 passar. Jag skulle kunna lägga in en bild på ett par stövlar, men det gör jag inte för jag vill ju ha dom själv:)

En sak till har jag faktiskt gjort. Jag har ringt runt och kollat lite efter praktik. MTV ska jag ringa igen imorgon för de kanske var intresserade. Jippie! Hur häftigt hade inte det varit kanske. Jag och MTV.

Jag har ju en ny hobby också. Nu mer har jag ungefär 2 kilo pärlor av alla de slag i min ägo. Och det blir halsband efter halsband gjort. Men nu börjar jag få lite slut på ideér. Så om någon har tips på något roligt halsband eller armband som är ganska lätt att gör så kan ni väl höra av er. Jag behöver inspiration!!!

Inga kommentarer: