06 december 2005

Livets rättvisa

Ibland är det bra, ibland är det bättre. Just nu känns det kanon!

Mitt enda problem just nu är hur jag ska få tag på någonstans att bo i Stockholm under 10 veckor. Men det löser sig nog. Ja, och när jag ska komma ihåg att hämta ut mina Robbie Williams biljetter. Vad händer om jag väntar för länge? Tar dom dom då? Vilka dom, Ticnet? Jag har ju betalt mina biljetter så det borde dom ju inte kunna göra.
Men varför är jag så glömsk? Har naturen begåvt mig med medfött dåligt minne? Kanske...

Ju mer jag tänker på min praktik under nästa vår, desto mer tänker jag på kändisar. För jag är ju ganska nyfiken och intresserad av deras liv. Men de är ju vanliga människor med vanliga jobb som bara råkar synas lite mer än andra. Det handlar nog mer om avundsjuka. Jag skulle ju också vilja synas mer i mitt vanliga jobb.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu när du gör nåt vettigt med ditt liv borde du låta oss andra få reda på vad du gör... kanske via din blogg! ;)