15 september 2008

Glada, glada måndag!

Jag har blivit utmanad av Anna. Jag hatar bloggutmaningar. Jag brukar ignorera sånt. Jag skickar heller aldrig kedjebrev vidare. Men jag har bestämt mig för att göra ett undantag. Däremot så vägrar jag att skicka utmaningen vidare. Gillar inte att ge sån ångest till mina vänner. Eller jag kanske ska utmana folk som jag verkligen ogillar?

I alla fall. Det går ut på att berätta ett gäng saker om mig själv. Vet inte hur spännande det blir men visst, jag gör det ändå.

* Jag blir otroligt stressad av att stå i kö. Eller att vänta i vilken form som helst. Det kliar i kroppen och jag får en släng av panikångest.

* Jag är otroligt mörkrädd och tycker inte om att gå in i mörka rum. Speciellt inte om det finns speglar i dom.

* Det var alldeles för längesen jag hade sex.

* Jag drömmer ofta mardrömmar. De innehåller för det mesta giftormar och mörka figurer som jagar mig.

* En positiv grej som avslutning kanske? Jag trivs väldigt bra och är sjukt nöjd med min nya frisyr. Men shit vad längesen det var jag hade så här kort hår.


Så, nu vet ni det. Mer blir det inte. Och ingen stackare är utmanad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gå in o läs mitt inlägg om djuren, du kan hjälpa till =)Tack för att du besöker min sida!