17 mars 2008

Snart kommer påskharen

Jag håller på med ett rekordförsök. Fjärde inlägget på samma dag. Helt otroligt.

Men det blev ju plötsligt en följetong det här med Flash. Eftersom jag nu inte kan läsa Aftonbladet med full tillfredsställelse så gick jag istället in på Expressen. Väl där botaniserade jag bland modereportagen och tittade på kändisbilder. Sånt som jag alltid gör. Fast på Aftonbladet.

Plötsligt hittade jag en finfin påsktävling där man kan vinna trosor. Lyxtrosor från Hanky Panky. Jag skulle aldrig få för mig att köpa så dyra underkläder till mig själv. Så det vore ju fantastiskt att få ett helt påskägg fullt av dem. Bara så där. Och vinner jag så kommer jag helt klart att överge Aftonbladet till förmån för Expressen. Är inte det en motivering värd vinst kanske?

Inga kommentarer: