05 mars 2008

You say what!!!

Eftersom jag är jävligt enveten, och nyfiken, finns det vissa saker som jag har svårt att sluta med. Ett sånt beroende är SprayDate. Varför undrar ni? Ja, det gör jag också. Jag har ju skrivit om det innan. Och tro mig det kommer fortfarande sånna mail. För ett par veckor sedan kom det här:

Hej tjejen
DU ser härlig ut
vill du tjäna lite extra?
hör av dej

Jag borde kanske hört av mig och kollat vad det var för jobb han hade att erbjuda. Men jag lät bli. Dessutom var det ju egentligen harmlöst, fast olagligt förstås. Men sen ser ni, sen kom det här:

Hej! Du verkar väldigt fin. Jag är i gbg och jobbar i några veckor och skulle därför vilja leva ut en fantasi om möjligt. Söker en dominant tjej att förnedra mig (ej sex). Hoppas du inte tycker jag är helt galen då jag är seriös. Det är svårt att lägga fram detta på ett vettigt sätt bara. Jag vill vara diskret och betalar bra då detta är en fantasi jag haft länge. Vill du kan ni vara två st. Förhoppningsvis gillar ni det! Har precis reggat mig här så vet inte helt hur det funka men lägg till mig på msn om du vill tjäna enkla pengar, är inte snål: ***********hotmail.com
Jag ser bra ut och är 30 år.

Jag vet faktiskt inte vad han förväntar sig för svar. Och jag hoppas verkligen att han inte får några. Eller så har han tur och hittar en likasinnad. Det är väl det alla är ute efter egentligen, eller?

Inga kommentarer: