01 oktober 2007

Jävla surkärring

Nu ska jag lista alla saker jag är jävligt trött på.

  • Köerna på Ica Supermarket på Axel Dahlströms torg. What the fuck´s up?
  • Att hösten är en hel evighet i den här delen av landet. Jag hatar det redan.
  • Att jag inte kan påverka allt jag vill kunna påverka.
  • Folk som inte kan bestämma sig. Inklusive mig själv.
  • Bittra, trista, griniga människor. Inklusive mig själv.
  • Den förbannade diskmaskinen på jobbet som alla verkar tro plockas i och ur genom magi och inte genom handkraft.
  • Att jag stör mig på så förbannat fåniga grejer.
  • Att Alex Schulman slutat blogga när jag äntligen börjat gilla hans humor.
  • Att jag dessutom börjat gilla Ebbas blogg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha..
Det är ju som att läsa sin egen blogg...
Jag håller med dig?
Det går ju fan inte att handla på den Ican... Det kanske är världens långsammaste kö till kassan.
// Anders,