25 februari 2008

What the...?

För typ ett år sedan snodde jag en rolig länk från Sushi. Sen dess har jag flyttat. Därför kände jag nu ett behov av att göra om testet. Det är alltså en liten omvandlare som talar om vilken livsstilstyp som präglar området där man bor. Förra gången såg resultatet ut så här:

Typ: TIME to play (Telecom Internet Media Entertainment)
Utmärkande drag:
Unga
Ganska välutbildade
Singlar
Låg- och Medelinkomsttagare
Hyresrätt i medelstor stad
Nöjesintresserade
Förändringsbenägna kollektivister

Och det tyckte ju jag stämde bra med mig. Nu har ju ju som sagt flyttat. Och enligt mig själv så passar mitt nya område mig mycket bättre. Även om jag gillar och saknar mitt Kville. Speciellt sushin nere på hörnet. They don´t make it like that in Högsbo! Eller, det finns ingen sushi alls.

I alla fall, så här blev resultatet den här gången:


Typ: OPALer (Old People Active Life)
Utmärkande drag
Pensionärer
Yrkesutbildade
Änka/Änkling eller Frånskild
Medelinkomsttagare
Hyresrätt i storstadsförort/medelstor stad
Aktivitetsintresserade
Traditionalist och kollektivist


Jag vet ärligt talat inte ens om jag vill kommentera det...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Ouch! Nå, du vet väl hur ofta sånna här test har fel? ;)

Julia sa...

Precis! Typ aldrig:)