08 januari 2007

How big is your.....

Jag har en ny hobby. Spraydate. Skratta ni, men det är riktigt underhållande. I alla fall fick jag ett mail. Kul med uppskattning tänkte jag och öppnade.

Hej Julia
Det är lustigt. Internet speglar verkligen hur män och kvinnor förhåller sig till varandra. Männen jagar kvinnor och kvinnor blir uppvaktade. Ungefär som på krogen.
Man måste saluföra sig själv och faller det kvinnan på läppen går man vidare. Nåväl,
du måste få 1000-tals brev per dag.


Började bra tänkte jag.


Jag heter Kalle och är 40-år och söker en kvinna som är stabil i sitt inre, ser bra
ut, trevlig, smart och framför allt, massor av humor.
Själv är jag harmonisk, inga drog- eller ekonomiska problem. Säker i min mansroll
utan att bli dryg eller kaxig. Jag är både tuff och go. En tuffgoman alltså.



Ok, för gammal
för mig. Men han kan ju vara trevlig ändå.


I sängen är jag dominant med glimten i ögat. Vad jag söker är någon att träffa
när det känns bra för båda. Ha en mysig middag ihop för att sedan krypa ner i bingen och ha ett underbart givande och tagande. Alltså en lekkamrat utan krav men med respekt. Jag vet att vissa kvinnor kan känna sig provocerade att en sådan här rak monolog. Om du gör det, är det bara att slänga brevet. Annars hör av dig.
Jag kan skicka dig en bild och min MSN-adress är:
---------------
Är också välförsedd, om det kan locka fröken :- )
Kram
Kalle



Ja, Kalle.
Vad ska jag säga. Om du är het så kanske du kan övertala mig. Det tänkte jag inte. Men jag tyckte i alla fall att det skulle vara kul att kolla in hans presentation på Spraydate också.

Detta är vad jag hittade:


En dominant man i sina bästa år (38) söker tjej som gillar samma sak. Glad, positiv, lycklig samt harmonisk.Vore kul att komma i kontakt med dig. Jag är 166 och är 80 kilo tung med brunt hår och gröna ögon.
Hör av dig du glada kvinna.


För det första är jag 1.75 lång. För det andra....eller äh....skit samma. Jag vilar mitt fall. Gå till sängs Kalle. Själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stoooooorartat! :D

Let's get home sa...

Kul blogg tycker jag! //Carin

Kicki sa...

Hahahahahahahahahahahahahahaha!! Jag har inget mer att säga Julia. Go for it. He sounds like the catch of the century;) haha!!