16 maj 2007

Bigfoot, baby!

Det har hänt mer än en gång att jag gnällt över mina fötter. Eller sanningen att säga så är det ett av mina största komplex. Och har alltid varit. Det var inte det minsta kul att gå på högstadiet, var smal som en mask, längre än de flesta andra tjejer och dessutom dra 40 i skor. Som tur var skulle man ju inte ha stuprörsjeans på 90-talet i alla fall. Men däremot skulle man ha stor häck och små fötter. Helt fel för mig alltså. Under hela den här "Anna Nicole Smith"-tiden gick jag alltså omkring och mådde dåligt för att jag var för smal och hade skidor till fötter. Skor som converse och liknande, platta, modeller var inte att tala om. Som tur var kom Filaskorna och räddade mig.

Nu har jag förlikats med mina fötter någorlunda. Stuprör är snyggast och ballerinaskor är bra till, trots att de är platta. För egentligen har jag ju helt normala fötter. Det vore ju jättekonstigt om jag som är nästan 1,75 lång hade 36:or liksom. Dessutom finns det de som har det värre.

Inga kommentarer: