08 maj 2007

Yo!

Gissa vem som ska till gymmet idag. Japp, c'est moi!

Innan dess ska jag dock jobba hela dagen, åka till mormor och hjälpa henne skicka in en skadeanmälan till Västtrafik och gå till banken och göra en inbetalning. Det sista känns jäkligt stenålders. Men eftersom Elgiganten bestämde sig för att bli klar med min dator först när jag frågade efter den så har jag ju ingen Internetbank. Men någon dag denna veckan ska jag säkert hinna hämta den. Datorn alltså.

Nu kom favvokillarna igen. Det verkar alltså bli en bra dag det här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"C'est moi", om jag får be! Viktigt.

Julia sa...

Men förlåt. Min franskafröken var en sträng dam med illrött hår. Lärde mig inte så mycket av henne. Je ne parle pas francais....eller nåt

Anonym sa...

Ja, nej, inte jag heller. Just därför blir det än viktigare att påpeka det lilla man kan. Alltid lurar man någon.