11 maj 2007

Bättre och bättre...

Jag har inte riktigt återhämtat mig från datoraggressiviteten ännu. Men jag är på väg. Som tur var shoppade jag en ny snygg hängslekjol igår. Så den har jag på mig idag som tröst. Tillsammans med vita sneakers. Och det regnar ute. Mitt paraply och mina regnkläder ligger i packningen som jag lämnade hos mamma i morse. Så, nu drogs jag ner igen.

Men på jobbet är det en bra dag i dag, trots att jag sitter ensam. Eller ensam och ensam. Här springer ju folk hela tiden. Efter jobbet blir det färd ner till Onsala med all packning och vovven. Eller så åker jag hem och väljer att ta tåget 6.15 imorgon. Hmmm...svårt. Skönt att sova hemma, men jobbigt att gå upp.

Jag är ju inte direkt en morgonmänniska så det lutar åt Onsala ikväll. Sen består morgondagen av uniform på Kungsbacka torg, flakbefälsutbildning och körning av flottister. Med andra ord missar jag schlagerfinalen. Men, men, vad är en bal på slottet. Förhoppningsvis så hittar jag en Nato-hunk istället.

Inga kommentarer: