02 juli 2007

Inget blir bättre än man gör det

I slutet av förra veckan och vilket dessutom var förra månaden gick jag och trodde att ångesten skulle slå till. Jag hade till och med lite ångest över att ångesten skulle komma. Alltså ångesten över att jag är en mille fattigare. Eller rikare. Det beror på hur man ser det. Jag hade den ju inte från början så jag kan ju inte bli av med den. Samtidigt så ska jag ju betala den.

Men i vilket fall som helst så kom den aldrig. Hurra för det! Istället förflöt helgen med drinkar och discodans. Mycket trevligare. Speciellt om man har mina trevliga vänner som sällskap. Dock kom stressen under helgen. Stressen över att tvätta, packa, lämna bort hunden och det mycket ostadiga vädret.

För imorgon händer det. Imorgon åker jag till Marstrand och blir öbo i nästan en vecka. Som tur är utan foppatofflor. Däremot fotriktiga Eccopjucks. Mycket bättre om du frågar mig.

Inga kommentarer: