11 april 2008

Att träffa en stjärna!

Jag kan nog vara lite kändiskåt ibland. Vem är inte det liksom. Eller rättare sagt, det finns ju vissa som faktiskt gör något så bra att det känns som om de är lite bättre än andra. Och de jag känner så för har jag även stor respekt för. En sån person är Carina Berg. Carina gör det alla tjejer, kvinnor, tanter borde göra. Hon tar plats, hon är snygg, hon är smart och hon gör det hon gör på sitt eget sätt.

Så just därför sitter jag här nu och nästan önskar att helgen ska gå jättefort. På tisdag får vi nämligen besök på jobbet. Av Carina Berg. Daniel Breitholtz är också med. Och ett gäng andra från Mix megapol antar jag. Men det kan kvitta. Jag ska få träffa Carina!

Och anledningen? Jo, vi vill ju vara med i radio så klart. Så nu blir det till att lyssna på radio på lördag förmiddag från och med den nittonde april. Så har jag gjort lite reklam för det också.

Inga kommentarer: