14 april 2008

Inte riktigt med....

Något av det värsta jag vet är att försova mig. Och det gjorde jag idag. Ordentligt. Istället för tjugo i sex vaknade jag halv åtta. Jobbigt läge när man börjar jobba åtta. Och utan mig där står allting still. Eller det skulle åtminstonde skapa lite kaos. Så en kollega fick rycka in och öppna för mig. Sprang hemifrån en kvart efter jag vaknat. Packat väskan full med linser och sminkväska. Hunden släpandes efter mig.

Just nu sitter jag fortfarande och försöker få igång hjärnan. Mitt verktyg är saft och godis. Vill inte ens tänka på hur mycket choklad jag stoppat i mig istället för frukost. Utan resultat dessutom. Jag är fortfarande helt groggy och slö. Vi får väl se om jag vaknar till tills i eftermiddag när jag ska åka och hämta mina nya glasögon.

Inga kommentarer: