09 februari 2007

Fredag!

Nu vet jag vad de övade för härom kvällen. Fredagens party så klart. Gitarrspel och fotstamp har återigen intagit lägenheten. Nu är det "Rockin all over the world". Heter den så? Ja ni vet vilken jag menar.

Eftersom min fredag är ytterst lugn har jag tänkt gå och lägga mig tidigt. Ska dessutom upp sjukt jävla tidigt för en lördag. Klockan 8.05 går min buss imorgon. Destination Kärringberget. Ser ni en nyvaken, förvirrad tjej i sina bästa år irra omkring i uniform(M90) så är det bara jag.

Har varit och tittat på C när hon ätit sushi. Inte för att jag inte gillar sushi. Jag älskar sushi! Eller lax och rullar älskar jag. De andra sorterna är usch. Men min käke har bestämt sig för att inte fungera. Det resulterar i att jag inte kan tugga. Dels för att det gör så satans ont i tuggmuskeln. Ni vet den som sitter vid örat. Känns som öroninflammation ungefär. Och dels för att tänderna inte vill gå ihop helt när jag försöker tugga. Det är just nu fysiskt omöjligt för hörntänderna i min över- respektive underkäke att mötas. Hård skit.

"Big wheel keep on turnin,
Proud mary keep on burnin,
Rollin, rollin, rollin on the river...
"



Också en klassiker. Den sitter jag och sjunger med i nu.

Inga kommentarer: