02 februari 2007

Medelsvensson

Tack Susanna för en rolig sida. Så jag har något att göra på fredag morgon. Stämmer dessutom ganska bra.

Om man tror på den här undersökningen så är det alltså så här jag och mina grannar i Brämaregården har det.

Typ: TIME to play (Telecom Internet Media Entertainment)

Utmärkande drag:

Unga
Ganska välutbildade
Singlar
Låg- och Medelinkomsttagare
Hyresrätt i medelstor stad
Nöjesintresserade
Förändringsbenägna kollektivister

Om du också vill se vilken livsstilstyp din adress har så tycker jag att du ska testa det här

2 kommentarer:

Anonym sa...

Typ: C05 Vetandets värld

Utmärkande drag

* Unga
* Välutbildade
* Singlar
* Hög- och medelinkomsttagare
* Bostadsrätt i universitetsstad
* Kultur- och samhällsintresserade
* Förändringsbenägna och vetgiriga

Anonym sa...

Stämmer till punkt och pricka, förutom vad gäller inkomst. Jag är fattig som en kyrkråtta.