10 februari 2007

Fredagen och Spraydate



- Det är ju tur att du är singel och inte behöver tungkyssa någon i alla fall.


Vet inte om
det var menat som en tröst, men det var vad C sa när hon åt sushi och jag tittade på. Och att inte behöva, det är ju trist. Att inte vilja, det vore ju också tråkigt. Men att inte kunna, det är ju rent tragiskt.


Förövrigt förgylldes fredagen med följande mail på Spraydate:

"Puss, Jag sitter ensam och övergiven och vill chatta med dig, till att börja med i alla fall. Jag har webcam om du också har. Jag har **msn**;-)

Jag ligger ensam och övergiven i min säng och vill ha sällskap. Vad vill du göra med mig, Puss"


Och nej, jag är inte intresserad. Alls. Eller förresten, jag kan nog komma på ett och annat som jag skulle vilja göra med honom. Men det är säkert olagligt.

1 kommentar:

"Pooptroop" sa...

jag hör dig syster...