09 december 2006

Fääääärdig!

Efter 4 timmar hos frissan är tillslut både hon och jag nöjd. Eller det var väl egentligen aldrig nåt fel. Lite ljust bara. Men det fixade vi ju. Jag älskar min frisör. Kanske gifter mig med henne en vacker dag. Hon fattar liksom precis vad jag vill och vi tycker samma om det mesta.

Jag skulle kunna visa er före- och efterbilder men på grund av min kameras dåliga kvalité låter jag bli. Den är uppenbarligen bara gjord för partybilder och inte för att visa hur smashing min nya frilla är. Men efter kvällens party kanske jag har lyckats skrapa ihop nån bra bild.

Nu ska jag pyssla och trixa innan jag ska vara värdinna. Blanddryck ska handlas, skivor ska brännas(har inte lyckats med det här att koppla högtalare till datorn än), och resten av mig ska snyggas till för att matcha håret.

Inga kommentarer: