08 december 2006

Ny nystart

Eftersom jag har insett att jag tillbringar större delen av dagen framför datorn och att det är ganska skönt att skriva av sig ibland så ska jag göra ett nytt försök. Att blogga alltså- Innan har det funkat ett litet tag och sen har jag tröttnat/glömt. Men nu har jag ingen ursäkt längre.

Sen kan jag ju inte garantera att jag kommer lyckas den här gången. Men, trägen vinner.

Till att börja med vill jag bara säga att jag struntar i Fuglesang och hans rymdfärd. Ändå blir jag överöst med uppdateringar. Tidning, tv och allsköns media uppmärksammar honom.
Så därför blir jag irriterad och skulle bara vilja säga till den gode optimisten:
Ge upp! Fatta att du aldrig kommer ut i rymden.
Allvarligt? Var det någon som trodde att han skulle få åka inatt?
Nä, just det.

Inga kommentarer: